امام جمعه تربت حیدریه در نماز جمعه این شهر از ویژگیهای حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) را مبارزه و نابودسازی بدعتها، تفکرات داعشی، سلفی و تکفیری ذکر و بیان کرد: تحقق عدالت اجتماعی از دیگر نشانه های برقراری حکومت حضرت قائم است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی افزود: پیشرفت علمی از دیگر نشانه های ظهور حکومت حضرت ولیعصر(عج) است.
امام جمعه موقت گناباد هم در نماز جمعه این شهر گفت: سکوت برابر جنایتهای عربستان در یمن و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع آن کشور ادعاهای واهی مدعیان و مدافعان دروغین حقوق بشر را نشان داد و لکه ننگی بر پیشانی آنها است.
حجت الاسلام حسین اسلامی همچنین اظهار کرد: برخی اشخاص رعایت حجاب را مخالف آزادی تلقی می کنند اما دین اسلام آزادی را به قیمت اقدامات خارج ضوابط شرع و آزادیهای بی مبنا و مغایر ارزشها قبول ندارد. نباید مبارزه با بی حجابی را تنها عهده نیروی انتظامی گذارد. تاکنون اقدامات فرهنگی برای گسترش حجاب و عفاف در جامعه کافی نبوده لذا باید همه بخشها و فرهنگ سازان جامعه در این زمینه احساس مسئولیت کنند.
امام جمعه سبزوار نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر گفت: مردم با همت در خرید کالای داخلی از تولیدات کارگر ایرانی حمایت کنند. تحقق شعار سال منجر به رونق تولید و اشتغال در کشور می شود.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: کارگران از اقشار محروم و مستضعف جامعه هستند که نیاز به توجه ویژه دولت دارند.
کارفرمایان و تولید کنندگان باید نسبت به کارگران با مهربانی رفتار کرده و با سعه صدر در رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی این طبقه محروم توجه کنند. کارگران نیز باید با رغبت بیشتر نسبت به کار و ارائه کار با کیفیت، زمینه رونق تولید و رشد اقتصادی را فراهم نمایند.
8145/7495/2095/6121/1744/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.