علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بینالود افزود: بخشی از این بودجه به میزان دو میلیارد و 240 میلیون ریال برای اجرای پروژه جداسازی آب شرب از آب مورد نیاز فضای سبز شهرهای طرقبه و شاندیز هزینه می شود.
وی ادامه داد: مشکلاتی در بخشهایی از شهرستان بینالود وجود دارد که رفع آنها نیازمند همکاری بین دستگاهی و همراهی مردم است. برخی دیگر از مشکلات نیاز به تزریق بودجه ای جدا از بودجه مصوب شهرستان بینالود در سال جاری دارد.
استاندار خراسان رضوی گفت: در استانی مانند خراسان رضوی هیچ تفاوتی بین مردم در مشهد با طرقبه، شاندیز یا گناباد و خواف و غیره قائل نیستیم و همه آنها ولی نعمتمان هستند، لذا وقتی جلسات کارشناسی طرحی نهایی می شود بر اساس مصالح و قانون است و هیچگاه تقسیمات کشوری و جدا شدن از یکجا و یا افزون به قسمتی دیگر چارچوب استان را تغییر نمی دهد.
وی همچنین به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اشاره و بیان کرد: مراقبت از ظرفیتها و برندهای خراسان رضوی برای حفظ تولید مورد تاکید است. باید با استفاده از ظرفیت علمی استان و توان شرکتهای دانش بنیان برای کاهش هزینه ها و ارتقا بهره وری حوزه تولیدی اقدام کرد.
رشیدیان همچنین به تسهیلات و امکانات بودجه امسال در موضوع رونق تولید و کمکهای فنی و اعتباری اشاره و بیان کرد: در این میان 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزانقیمت توسعه اشتغال روستایی با محدودیت زمانی تعیین شده از جمله بخشهایی است که باید سریعتر نسبت به جذب آن اقدام کرد لذا باید افرادی که در این عرصه ایده و طرح دارند در مدت کوتاهی آن را تبدیل به طرح اقتصادی کنند.
وی افزود: تسهیلات تبصره 18 به مبلغ 18 هزار و 400 میلیارد ریال نیز امکان خوبی است که به منظور استفاده مطلوب از آن شبکه تعامل بخش دولتی و بخش خصوصی و بانکها تقویت می شوند.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.