محمدرضا قزلقارشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک ها برای ساخت مراکز جامع سلامت روستایی، خانه بهداشت و خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده است.
وی اظهار کرد: اهدای زمین سه هزار متری توسط یک مادر شهید به ارزش هشت میلیارد ریال برای ساخت مرکز جامع سلامت روستای حاجی آباد و وقف زمین توسط یک خیر نیکوکار به ارزش 10 میلیارد ریال برای ساخت اورژانس 115 شهر نقاب از جمله این موارد است.
وی گفت: همچنین یک نیکوکار زمینی برای احداث مرکز بهداشتی درمانی عباس آباد عرب به ارزش 6 میلیارد و500 میلیون ریال و نیکوکار دیگر یک قطعه زمین برای احداث اورژانس 115 عباس آباد عرب به ارزش چهار میلیارد ریال اهدا کردند.
قزلقارشی افزود: طی تفاهم نامه با خیران، تکمیل ساختمان نماز خانه، همراه سرا و چهار پانسیون پزشکان بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) نیز با هزینه سه میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شد.
وی اظهار کرد: کمک به احداث خانه بهداشت روستای احمدآباد ملک با هزینه 2 میلیارد ریال و مرکز بهداشت و درمان برغمد با هزینه یک میلیارد ریال از دیگر کمک های خیران در حوزه سلامت شهرستان جوین بود.
وی گفت: خیران با افزایش کمکهای خود موجب جذب اعتبارات بیشتر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این شهرستان شده اند.
جوین پنج مرکز بهداشتی درمانی، 33 خانه بهداشت، یک بیمارستان و یک دانشکده پرستاری دارد.
شهرستان 54 هزار نفری جوین در 310 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.