حجت الاسلام محمد علی میری دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بر الگو گرفتن جوانان از زندگی شهدا تاکید و با تاکید برگسترش ارزش ها اظهار کرد : امروز جوانان در صحنه های مختلف فعال تر حضور دارند و ما باید بیشترین سعی و تلاشمان راانجام دهیم تا دین اسلام رابه همگان معرفی نماییم.
رییس اداره تبلیغات اسلامی که دیگر سخنران این جلسه بود گفت: هر ساله مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در هیات علی اکبری فیض آباد و مراسم نیمه شعبان در شب نیمه شعبان در مسجدجامع و شب بعد در هیات صاحب الزمانی برگزار می شود.
حجت الاسلام عباسعلی فاطمی اظهار کرد: در این ایام برنامه شاد و مفرح در فضای مناسب توسط شهرداری اجرا خواهد شد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به توجیه کانون های فرهنگی و مشارکت و برنامه ریزی جدی برای اعیاد شعبانیه برنامه ریزی لازم را انجام می دهد.
وی گفت: با توجه به اینکه پذیرایی (پهن شدن سفره های رنگین نهار وشام) امر مکروهی می باشد لذا اطلاع رسانی برای افتتاح حساب مجمع خیرین فرهنگی با نظارت امام جمعه با هدف واریز وجوه خیرین برای مصارف ضروری شهرستان از قبیل محرومین انجام می شود.
فاطمی گفت: روحانیت، هیات امناء و رسانه ها نسبت به فرهن گسازی و کاهش زمان تعزیه ها اطلاع رسانی نمایند تا مراسم ها غیر ازمراسم تشییع جنازه در دو روز عصر برگزار شود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.