یحیی قاینی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 30 درجه سلسیوس پیش بینی شده که با کاهش 12 درجه ای فردا به 18 درجه افت می کند.
وی ادامه داد: کمینه دمای مشهد برای دوشنبه شب و سه شنبه شب آتی نیز به ترتیب 13 و 15 درجه پیش بینی شده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده رگباری از عصر دیروز در استان آغاز شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد. بیشترین شدت بارش برای امشب و در طول فردا رخ خواهد داد.
وی افزود: این بارشها همراه با رعد و برق، افزایش شدت وزش باد و ابرناکی بیشتر نواحی شمالی و نیمه غربی خراسان رضوی را در بر می گیرد و برای مشهد هم پیش بینی شده است.
او ادامه داد: با توجه به رگباری بودن بارشها و احتمال بارش تگرگ طی این مدت احتمال ایجاد روان آب و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان به ویژه در نواحی شمالی خراسان رضوی وجود دارد.
وی گفت: با فعالیت این سامانه جوی وزش باد نیز در خراسان رضوی گاهی شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده که ضمن احتمال بروز خسارت باعث کاهش دید و کیفیت نامطلوب هوا نیز خواهد شد.
قوچان با کمینه دمای 9 درجه و تایباد با بیشینه دمای 34 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.