سرهنگ حمزه ذوالفقاری پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارکرد: در پی گزارش سه فقره سرقت باطری از کامیون ها در سطح شهر فیض اباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات میدانی در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ساعات پایانی روز گذشته یکی از تیم های پلیس آگاهی به راننده یک دستگاه پیکان وانت حامل بار ضایعات از جمله باطری مشکوک و با توجه به پاسخ های ضد و نقیضش او را به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات تصریح کرد : راننده خودرو در بازجوئی های به عمل آمده به خرید باطری های خودرو از جوانی 35 ساله در شهر فیض آباد اعتراف که ماموران با اطلاعات بدست آمده بلافاصله سارق را دستگیر کردند.
به گفته وی متهم در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی شده اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به پنج فقره سرقت شبانه باطری های کامیون در خیابان های حاشیه شهر فیض آباد اعتراف کرد .
وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از شهروندان خواست خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان برای پارک آن از پارکینگ و یا محل های دارای نور کافی استفاده کنند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.