عباس خوش آهنگ روز پنجشنبه در مراسم افتتاح انجمن سینمای جوانان در کاشمر افزود: سینمای جوان سینمای بسیار خالص و پویاست که جوانان می توانند در حوزه آموزش فعالیت بسیار در آن داشته باشند.
وی اظهار کرد: اغلب نخبگان سینما کسانی هستند که از شهرهای کوچک کار خود را شروع کرده اند.
وی با بیان اینکه بستر سازی برای راه اندازی دفتر انجمن سینمای جوانان بسیار سخت است، گفت: با تلاش های انجام شده توانسته ایم مجوز راه اندازی 10 نمایندگی این انجمن را در استان خراسان رضوی بگیریم.
خوش آهنگ با بیان اینکه استان خراسان رضوی در حوزه انیمیشن حرف اول را در کشور می زند افزود: میزان تولیدات انیمیشن در این استان بی نظیر است و انیمیشن ارتباط نزدیک با سینما دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر نیز در این مراسم گفت: سینما جامع همه هنرهاست و فیلمنامه پیوندی با حوزه ادبیات، هنرهای تجسمی و تئاتر دارد.
حسن مدرس مقدم افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با عکاسی و سینما، برگزاری نشست های تخصصی با حضور استادان ذیربط، ارائه گواهینامه های رسمی به هنرجویانی که دوره های مربوطه را طی نموده اند و برگزاری جشنواره های مختلف از جمله اقداماتی است که انجمن سینمای جوانان می تواند انجام دهد.
در این مراسم محسن شامکانی به عنوان مسئول نمایندگی انجمن سینمای جوانان در کاشمر معرفی و از فعالیت های امین فکری که مسئولیت دفتر سینمایی کاشمر را برعهده داشت قدردانی شد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.