حمید بنایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال به نوعی همه مردم را مخاطب قرار داده و خواستار ورود آنها به عرصه حمایت از تولیدکنندگان داخلی شدند و مسئولان هم وظیفه زیربنا و مقدمات حمایت از تولید داخلی را برای مردم و جامعه فراهم کنند.
وی نقش مهم مجلس شورای اسلامی را در جایگاه قانونگذاری برای بسترسازی حمایت از تولیدات داخلی و وضع قوانینی برای رفع موانع تولید و توسعه صادرات و کاهش معضل قاچاق کالا مهم شمرد و گفت: دولتمردان باید با اجرای قوانین مجلس به وظیفه خطیر خود جدی تر عمل کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به توجه خاص رهبر انقلاب به حوزه اقتصاد در نامگذاری 10 سال اخیر گفت: تامین منافع ملی مستلزم توجه بیشتر به مقوله های امنیت، اقتصاد و پایبندی به قانون اساسی است و اقتصاد زیربنای همه بخشها است زیرا اگر با چالش مواجه شود، سایر بخشها هم دچار چالش می شود.
بنایی تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی، کشور به ثبات و اقتدار در حوزه امنیت دست یافته و باید با توجه بیشتر به مسائل اقتصادی و از جمله تولیدات داخلی و فرهنگ سازی و مشارکت بیشتر مردم برای رونق دادن به تولید، برای کاهش مشکلات اقتصادی و افزایش صادرات برنامه جامع و مدونی داشته باشیم.
وی گفت: اگر خرید کالای ایرانی به فرهنگ تبدیل شود، شاهد رونق اقتصاد و تولید و اشتغال و کاهش معضل بیکاری و به تبع آن کم شدن مسائل و مشکلات و آسیبهای اجتماعی خواهیم بود.
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.