سرمربی تیم فوتبال نوجوانان روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا در مشهد گفت: عصر امروز یک جلسه تمرین نیز در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود. در این اردوی 6 روزه چند جلسه تمرین و 2 بازی تدارکاتی در ورزشگاه امام رضا(ع) و پنج جلسه تمرین هم در زمین چمن دانشگاه فردوسی صورت می گیرد.
عباس چمنیان افزود: همچنین نخستین بازی تیم ملی با تیم نوجوانان خراسان رضوی 19 فروردین و دومین دیدار 21 فروردین با تیم منتخب جوانان این استان برگزار می شود. در صورت فراهم شدن شرایط 22 فروردین نیز تیم ملی فوتبال نوجوانان دیداری با تیم منتخب دانشجویان دانشگاه فردوسی خواهد داشت.
وی ادامه داد: این بازیها محک جدی و خوبی برای شناخت نقاط قوت و ضعف بازیکنان تیم ملی نوجوانان است تا برای شرکت در بازیهای آسیایی شهریور ماه آتی در مالزی آماده شوند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان همچنین از همکاری هیات فوتبال خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برگزاری این اردو تقدیر و بیان کرد: استفاده از ظرفیت معنوی حرم امام رضا(ع) آرزوی هر فردی است و این موضوع مورد توجه قرار داشت لذا به همین منظور اردوی تیم ملی را در مشهد برگزار کردیم.
وی گفت: با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران اردیبهشت ماه آتی باید در 2 تورنمنت خارجی شرکت کند، خرداد نیز مصادف با ماه مبارک رمضان است و بعد از آن هم باید برای مسابقات آسیایی آماده شویم بهترین فرصت برای برپایی اردو نیمه دوم فروردین در مشهد بود.
چمنیان افزود: از میان 25 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان 'فرزان مالکی نژاد و عرفان کدخدایی' از خراسان رضوی هستند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.