به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: مشکلات اقتصادی موجود نیز نتیجه مدیریت های متنوع دولت های گذشته است و امیدواریم در چهلمین سال انقلاب اسلامی شاهد جهش کشور در اقتصاد داخلی و رفع این مشکلات باشیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه رهبری حجت امام زمان(ع) است، خاطرنشان کرد: راه رسیدن به جهش اقتصادی و رفع مشکلات موجود به کار بستن نسخه های اقتصادی تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب است.
وی حمایت از کالای ایرانی را از مولفه های اصلی شکوفایی اقتصادی عنوان و بیان کرد: هر چند ممکن است برخی اجناس ایرانی کیفیت پایین داشته باشد اما اینکه مردم کالای خارجی نخرند و در مغازه های خود نیز به فروش نرسانند باعث ایجاد اشتغال برای بیکاران جامعه و در راستای عمل به فرمان رهبری است.
امام جمعه مشهد ادامه داد: خواست مقام معظم رهبری در معاملات کلان نیز که مسئولان دولتی و یا بنگاههای بزرگ اقتصادی متولی آن هستند باید رعایت شود. این که روابط اقتصادی ما در قالب قراردادهای یک طرفه انجام شود و کالای آنان وارد بازار مصرف کشور شود خلاف خواست رهبری است.
آیت الله علم الهدی به اظهارات یکی از دست اندرکاران صنعت قطعه سازی کشور اشاره و بیان کرد: اخیرا با یک قطعه ساز خارجی قرارداد بسته اند که این اقدام موجب بیکاری نیم ‌میلیون کارگر داخلی می شود، این درست نیست مردم مقید به تمکین فرمان رهبری باشند اما مسئولان نظام قراردادهایی ببندند که ثروت را از کشور خارج و ایران را به بازار خارجی ها تبدیل کند.
وی گفت: در چهلمین سال توسعه جهانی انقلاب اسلامی بویژه در بلاد اسلامی، استکبار و دشمنان به صورت چهره ای شفاف نمود یافته و حکام منافق کشورهای اسلامی پرده از رخ خود کنار زدند ‌و ماهیت صهیونیستی خود را نشان دادند و اینکه قبلا گفته می شد آل سعود یهودی هستند، امروز کاملا به اثبات رسیده است.
امام جمعه مشهد به مصاحبه های اخیر ولیعهد عربستان اشاره و بیان کرد: او ‌ایران اسلامی را دشمن مشترک سعودی و رژیم صهیونیستی ‌دانسته و به اشتراکات اقتصادی خود با اسرائیل غاصب اشاره کرده و در جایی نیز گفته اسرائیل، غاصب سرزمین فلسطین نیست بلکه در سرزمین خود سکنی دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این سخنان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما پرده از چهره واقعی حاکمان حرمین شریفین کنار زد و در چهلمین سال حیات خود صهیونیست بودن آنان را به اثبات رساند و امید است این موضوع آغازی بر قیام مردم منطقه باشد.
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.