سید احمد علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قبضهای اخیرعنوان 'بدهی گذشته' گنجانده شده و مبلغی که در مقابل آن آمده مجموع بهایی که است که مشترکان از مرداد پارسال به بعد تحت عنوان 'آبونمان' پرداخت کردند و از بهای مصرفی گاز مشترکان کسر می شود.
وی ادامه داد: بازپرداخت آبونمان مشترکان طی 2 مرحله در قالب قبضهای اسفند 96 و فروردین 97 اعمال شده است. با توجه به گستردگی و تعداد زیاد مشترکان این کار در 2 مرحله انجام شد و هم اکنون در قبضهای گاز که برای مشترکان صادر می شود عنوان 'آبونمان یا هزینه خدمات مستمر' حذف شده است.
امروز در برخی کانالهای تلگرامی به نقل از سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با این عنوان منتشر شد که هنوز هیچ ابلاغیه ای درباره نحوه بازگرداندن وجوه دریافتی مشترکان تحت عنوان آبونمان یا هزینه خدمات مستمر به استان ابلاغ نشده است.
دیوان عدالت اداری بهمن پارسال اعلام کرد شرکت ملی گاز علاوه بر اینکه موظف است آبونمان را از قبضهای گاز مشترکان تحت هر عنوانی حذف کند باید مبالغ دریافت شده در این قالب را از ۲۴ مرداد ماه ۹۶ به بعد به مشترکان شبکه گاز طبیعی بازگرداند.
شرکت گاز خراسان رضوی تامین کننده گاز 2 میلیون و 141 مشترک است که از این تعداد یک میلیون و 727 هزار مشترک در بخش شهری و 414 مشترک در بخش روستایی است.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.