ابوالفضل حسینی عشرت آباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از سامانه های نظارت تصویری و گزارش راهداران، باراش باران پراکنده در جاده پر تردد مشهد - چناران موجب لغزندگی سطح جاده شده است.
وی اظهار کرد: بارندگی در حوزه شهرستان سرخس، آزاد راه مشهد - باغچه و جاده باغچه - نیشابور نیز لغزندگی جاده را در پی داشته است.
وی گفت: پدیده مه گرفتگی نیز در جاده های مشهد - سرخس در محدوده گردنه مزداوند، مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، مشهد - درگز در محدوده گردنه تیوان و باغچه - نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مناطق شده است.
حسینی افزود: هم اکنون رفت و آمد در جاده های این استان به صورت عادی و روان در جریان است.
طی تعطیلات نوروز امسال بیشترین حجم رفت و آمد خودروها در این استان در بزرگراه مشهد - چناران و آزادراه مشهد - باغچه ثبت شده است.
بر اساس اعلام شب گذشته هواشناسی خراسان رضوی با توجه به رطوبت موجود در جو ، کاهش دما و پایداری نسبی هوا انتظار می رود از صبح امروز تا فردا پدیده مه گرفتگی در جاده های سردسیر و کوهستانی استان روی دهد.
استان خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.