خسروعلیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 11 نفر از کشتی گیران رشته آزاد و سه نفر هم از کشتی گیران فرنگی کار خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده اند تا در مرحله نخست مسابقات انتخابی طی روزهای 29 تا 31 فروردین جاری در تهران شرکت کنند.
وی ادامه داد: در کشتی آزاد سعید صفائیان و امین خدابخش در وزن 57 کیلوگرم و هاشم مختاری در 65 کیلوگرم، شعیب سلیمانی در 70 کیلوگرم، محمد متقی نیا در 74 کیلوگرم، اسماعیل محمودی در 86 کیلوگرم، امیرارسلان تاتاری در 92 کیلوگرم، اسماعیل نجاتیان در 97 کیلوگرم و احمد میرزاپور در 125 کیلوگرم به اردوی انتخابی تیم ملی رفته اند.
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: در کشتی فرنگی هم مسلم نادری خادم در وزن 55 کیلوگرم، امید قادری در 63 کیلوگرم و محمد حسین حسینی در وزن 72 کیلوگرم از جمله دعوت شدگان به اردوی انتخابی تیم ملی هستند.
وی افزود: رضا قنبرزاده و علی ابراهیمی نیز که در وزنهای 60 و 90 کیلوگرم مسابقات کشتی پهلوانی پارسال مقام برتر را کسب کردند واجد شرایط رشته کشتی آزاد شده و پس از موفقیت در مرحله نخست اردوی انتخابی، در مرحله نهایی که اردیبهشت ماه خواهد بود شرکت می کنند و در نهایت به مسابقات در اندونزی و مجارستان اعزام می شوند.
بازیهای آسیایی جاکارتا از 27 مرداد تا 11 شهریور و رقابتهای جهانی مجارستان از30 مهر تا 6 آبان آتی برگزار می شوند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.