شهرام طاهرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز در مسیر جاده مشهد - چناران در منطقه منزل آباد رخ داد. مجروحان توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد منتقل شدند.
وی ادامه داد: یکی از مجروحان که سرباز وظیفه بود پس از انتقل به بیمارستان بخاطر شدت صدمات جان باخت.
سرپرست ایستگاه 36 سازمان آتش نشانی مشهد نیز در این باره گفت: در این حادثه خودروی پراید به علت نامعلومی از مسیر منحرف و به ایستگاه بهاری پلیس برخورد کرد. در این حادثه چهار سرنشین خودرو پراید به همراه یک سرهنگ پلیس و 2 سرباز مصدوم و به بیمارستان طالقانی منتقل شدند. پای یکی از سربازان مجروح قطع شده و هم اینم در وضعیت قرار دارد.
چناران در فاصله 45 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

* پنج مجروح در بردسکن
رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن نیز از برخورد دو خودروی سواری پراید و لیفان و مصدومیت پنج نفر در این شهرستان جنوب خراسان رضوی خبر داد.
مجید رضاپور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ظهر امروز در کیلومتر ١٧ جاده بردسکن به روستای سیر به وقوع پیوست. دو نفر از مصدومان سانحه توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.
بردسکن در فاصله 273 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

* واژگونی تراکتور و مرگ راننده
جانشین فرمانده انتظامی تربت حیدریه نیز از واژگونی یک دستگاه تراکتور و مرگ راننده 60 ساله آن خبر داد.
سرهنگ غلامرضا خرقانی افزود: این تراکتور هنگام کار در زمین کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان به دلیل ناهموار بودن زمین واژگون شد. راننده تراکتور در این حادثه به شدت مصدوم شد و در بیمارستان جان خود را از دست داد.
تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
3027/7505/7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.