بهروز مکوندی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم مشکی پوشان در مشهد افزود: هر دو تیم در انتهای جدول قرار دارند بنابراین برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم. با توجه به شرایط جدول لیگ برت فوتبال فردا انتظار یک بازی خوب می رود.
وی گفت: 6 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم. موسی کولیبالی، جونیور، اسماعیل شریفات و دانیال ماهینی از جمله بازیکنانی هستند که در بازی فردا در اختیار تیم استقلال نیستند.
او افزود: با مشکلات بسیار زیادی مواجهیم و امیدی به آینده نداریم اما تعهد حرفه ای ما و تعهد به مردم ایجاب می کند تمام تلاش خود را انجام دهیم.

روی شرایط روحی روانی بازیکنان کار کردیم
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان هم در این نشست خبری گفت: شانس کمی برای بقا در لیگ برتر فوتبال داریم و قطعاً باید اتفاقاتی بیافتد تا شانس ما زیاد شود.
داوود مهابادی افزود: ظرف دو هفته اخیر که کار خود را با تیم مشکی پوشان شروع کرده‌ام بر روی شرایط روحی روانی و بدنی بازیکنان به خوبی کار کرده ‌ایم و برای بازی فردا شرایطشان نسبت به گذشته بسیار بهتر و آماده تر است.
وی گفت: پنج بازی باقیمانده تا پایان لیگ برتر فوتبال برای ما مثل جام حذفی است و هر بازی را که ببریم برای بازی بعد هم شانس داریم.
او به کارنامه مربیگری خود نیز اشاره و بیان کرد: 11 سال است که سابقه مربیگری در تیمهای مختلف را دارم و صعود به لیگ برتر با تیم گهر درود و نجات تیم فوتبال راه آهن از سقوط از جمله کارنامه من در عرصه مربیگری است.
دیدار تیمهای فوتبال مشکی پوشان و استقلال خوزستان روز جمعه دهم فروردین ساعت 16 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.
تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال خوزستان با 23 امتیاز و مشکی پوشان با 15 امتیاز به ترتیب در رده های 15 و 16 جدول لیگ قرار دارند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.