فرمانده نیروی انتظامی از برخوردهای سختگیرانه‌ با تشکیلات باندی و گروهی در حوزه قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در مشهد با بیان اینکه اقدامات نظارتی و برخورد نیروی انتظامی برای استفاده از کالای ایرانی تشدید شده، اظهار کرد: مصوبه استفاده از کالای ایرانی در نیروی انتظامی سراسر کشور از سال‌ها قبل ابلاغ شده و یکی از حوزه‌های ماموریتی نیروی انتظامی در سراسر کشور بحث مقابله با سودجویان و متخلفان در حوزه قاچاق کالا است تا جایی که علاوه بر شناسایی افراد شاخص در این زمینه و معرفی متخلفان به دستگاه قضایی، برخوردهای سختگیرانه‌ای با تشکیلات باندی و گروهی آغاز شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا در سال گذشته متاسفانه 30 درصد افزایش را شاهد بودیم افزود: با توجه به افزایش برخوردها سال گذشته شاهد افزایش 14 درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال گذشته به نسبت سال 95 بودیم. خوشبختانه هیچ‌گونه مشکل امنیتی را در کشور و مرزها شاهد نبودیم و مرزبانان غیور کشور جلوی توطئه‌های دشمنان را در مرزها گرفته و آن را مهار کرده‌اند.

سردار اشتری متذکر شد: طبق آمارها سال گذشته شاهد کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات در حوزه‌های مختلف بودیم که این به همت تدابیر اتخاذ شده فرمانده انتظامی این استان بوده است. با این وجود برای افزایش نظارت‌ها و برخوردها بخصوص در حاشیه شهر مشهد 14 کلانتری و پنج پاسگاه برای رسیدگی به مشکلات این حوزه در مشهد افزوده شده و این تقویت کماکان ادامه دارد.

اشتری درباره سوانح رانندگی در ایام نوروز بیان کرد: با وجود افزایش سفرها خوشبختانه شاهد کاهش تصادفات در سراسر کشور بوده‌ایم. خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از مهم‌ترین تخلفات رانندگان بوده که منجر به وقوع تصادفات شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.