شهردار مشهد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون حدود 82 درصد از مسافران با خودروی شخصی به مشهد وارد شده‌اند.

به گزارش ایلنا، قاسم تقی‌زاده خامسی امروز در جریان بازدید از پایانه مسافربری امام رضا(ع) اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون حدود ٨٢ درصد از زائران با خودروی شخصی، ٧ درصد با اتوبوس و ١١ درصد هم با هواپیما و قطار وارد مشهد شده‌اند.

وی با بیان اینکه «به نظر می‌رسد وسایل حمل و نقل عمومی به اندازه کافی مهیا نیست و به همین دلیل مردم با خودروی شخصی به مشهد سفر می‌کنند»، ادامه داد: در دنیا مرسوم است که افراد با وسایل حمل و نقل عمومی سفر کرده و در مقصد برای گردش و تردد در سطح شهر، خودرو شخصی اجازه می‌کنند.

شهردار مشهد عنوان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات در جاده‌ها، باید مردم برای انجام سفر به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق شوند، البته مدیریت شهری و دولت باید زمینه را به گونه‌ای فراهم کنند که سفر با وسایل حمل و نقل عمومی توجیه اقتصادی داشته و راحت باشد.

وی افزود: وضعیت خدمت رسانی به زائران در پایانه مسافربری امام رضا(ع) بسیار خوب است و در گفت‌وگوی کوتاهی که با برخی از مسافران داشتم آن‌ها هم به این نکته اذعان کردند. امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز ٩٧ خدمت رسانی به زائران و مسافران با همین کیفیت در پایانه‌های مسافربری مشهد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.