سرهنگ عباس صالحی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به محدودیت منابع و ظرفیت خدمات دهی به راهیان نور، ثبت نام از متقاضیان این سفر در خراسان رضوی متوقف شده است.
وی گفت: از نیمه اسفند گذشته تا امروز 16 هزار و 500 نفر از خراسان رضوی در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق سابق عملیاتی کشور عزیمت کرده اند که از این تعداد 12 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب و چهار هزار و 500 نفر نیز از مناطق عملیاتی غرب کشور دیدن کرده اند.
صالحی اظهار کرد: از 16 هزار و 500 مسافر خراسانی، سه هزار و 500 نفر دانشجو و یک هزار و 500 نفر دانش آموز بوده اند که همه دانشجویان و بخشی از دانش آموزان با قطار به این مناطق اعزام شدند.
مدیر سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) گفت: هزار و 400 نفر نیز با خودرو شخصی راهی این مناطق شدند که از خدماتی نظیر اتاق خانوادگی و استفاده از اتوبوس های سازمانی برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس در منطقه جنوب برخوردار شدند.
صالحی ادامه داد: حدود 10 هزار نفر از بازدید کنندگان خراسانی مناطق سابق عملیاتی نیز در قالب کاروان های بسیج محلات سازماندهی شده اند که با اتوبوس به این مناطق اعزام شده اند.
وی افزود: چهار هزار و 500 نفر باقی مانده داوطلب ثبت نام کرده استان نیز در قالب بسیج محلات سازماندهی شده و تا 14 فروردین به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام خواهند شد.
5132/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.