سید جواد حسینی روز دوشنبه در جمع مدیران و کارکنان استانداری خراسان رضوی افزود: هم اکنون هیچ مشکل جدی امنیتی در این استان وجود ندارد که این امر نشان دهنده تلاش بی وقفه دستگاههای مرتبط با امنیت به ویژه دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی است.
وی اظهار کرد: استقرار امنیت، رونق تولید و اشتغال، کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی، ارتقای حقوق شهروندی، توسعه مشارکت نظام مند در توسعه و رفع مشکلات، توسعه و ارتقای فعالیتهای فرهنگی و توسعه همه جانبه سلامت از راهبردهای مدیریت استان خراسان رضوی در سال 1397 است.
وی با اشاره به افزایش 101 درصدی کشفیات قاچاق کالا در سال جاری نسبت به سال 1395 گفت: متلاشی شدن 28 باند قاچاق کالا، کشف حدود 700 کیلو گرم انواع مصنوعات نقره خارجی، ثبت 28 هزار انبار در راستای ساماندهی انبارهای استان و اجرای طرح ریجستری موبایل از جمله اقدامات مهم در این استان برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی سال جاری بوده است.
حسینی افزود: در عرصه مبارزه با ورود و عرضه مواد مخدر نیز تعداد زندانیان جرایم مواد مخدر 11 درصد کاهش یافته و این در حالی است که جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر 16 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: افزایش 10 درصدی انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر با انهدام 55 باند، کاهش 37 درصدی مرگ و میر معتادان استان و کاهش 2 درصدی شیوع اعتیاد از شاخص های موفق استان خراسان رضوی در امر مبارزه با مواد مخدر است.
1922/3221/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.