مصطفی خاکسار قهرودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه با هدف حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولیدات مشاغل خرد و خانگی و فراهم کردن زمینه فروش تولیدات مددجویان کمیته امداد برپا شده است.
وی اظهار کرد: تاکنون سه دوره 45 روزه از نمایشگاه های 'مهر درخشان' در جوار بارگاه منور رضوی برپا شده که 2 دوره آن در ایام پایانی سال و همزمان با عید نوروز بوده است.
وی گفت: برپایی این نمایشگاه توسط آستان قدس رضوی، سازمان بسیج مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه ریزی شده تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب و بدون پرداخت هزینه های سربار، به فروش برسانند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: در چهارمین نمایشگاه مهر درخشان، 200 تولید کننده از استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی حضور یافته و تولیدات خود را در 110 غرفه شامل سوغات، کالاهای فرهنگی، صنایع دستی، کیف و کفش چرمی، مواد غذایی، پوشاک و گیاهان دارویی به قیمت مناسب عرضه می کنند.
وی اظهار کرد: در نمایشگاه مهر درخشان، فروش هرگونه کالای خارجی ممنوع است و هدف اصلی آن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال نیازمندان است.
وی گفت: این نمایشگاه تا 31 فروردین ماه سال آینده در مرکز نمایشگاه‌ های دائمی آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی دایر است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.