سیدحمیدرضا امینی رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه روز دوشنبه در آیین گفت : پاسداشت تلاش ها و قهرمانی ها در حوزه ورزش از مهم ترین وظایف برای حفظ و توسعه ورزش قهرمانی است و در همین راستا به همت روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه تمبر یادمان حسن تفتیان طراحی و رونمایی می شود .
‏‎وی افزود : این تمبر اختصاصی برگرفته از لوگوی حسن تفتیان می باشد که این لوگو نیز سال گذشته پیش از مسابقات المپیک 2016 ریو توسط روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه طراحی شده بود.
‏مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز در خصوص این تمبر گفت: معرفی و گسترش فرهنگ هر کشور از موضوعاتی است که به خوبی می توان از طریق ورزش به آن پرداخت و با توجه به اینکه هر ورزشکار در میادین مختلف به عنوان یک سفیر فرهنگی نیز شناخته می شود بر آن شدیم تا تمبری را از ورزشکار شاخص و افتخار آفرین این شهرستان طراحی و به جامعه پرافتخار ورزش کشور عرضه نماییم.
‏‎ملیحه علیپور خاطر نشان کرد: مراحل ثبت این تمبر از طریق پست مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیگیری شده و به زودی بصورت رسمی انتشار خواهد یافت.
'حسن تفتیان' نماینده دو 60 متر ایران پس از موفقیت در آخرین مسابقه خود که با رکورد 6.53 به عنوان پنجمی رقابتهای قهرمانی دوومیدانی داخل سالن جهان در انگلستان دست پیدا کرد، روز شنبه هفته جاری در میان استقبال مردم تربت حیدریه، وارد شهر خود شده و مورد استقبال همشهریانش قرار گرفت.
در کارنامه ورزش حرفه ای و قهرمانی حسن تفتیان، قهرمانی 100 متر جوانان آسیا در کلمبو (2012)، قهرمانی 100 متر مسابقات لیگ الماس قطر (2014)، راهیابی به المپیک برزیل (2016)، کسب طلای 60 متر بازی های داخل سالن ترکمنستان (2017)، کسب عنوان پنجم 60 متر مسابقات داخل سالن جهان در انگلیس (2017) و کسب عنوان نخست مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران (امسال) به چشم می خورد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.