خلیل الله کاظمی، دوشنبه در جریان بازدید اصحاب رسانه از نمادهای نوروزی سطح شهر مشهد افزود: 13 میلیون بوته گل نیز برای استقبال از بهار در سطح شهر و میادین بر اساس طرح و نقشه مشخص، کاشته شده است.
وی با بیان اینکه در مسیرهای احمدآباد، میدان جانباز و میدان شهدا جشنواره بهار گل نیز اجرایی شده است، بیان کرد: در کنار این جشنواره که با برنامه های شاد همراه است تئاتر و موسیقی نیز اجرا می‌‌شود.
کاظمی ادامه داد: همچنین 17 نماد هنری تا پایان سال در سطح شهر نصب می شود و این تعداد تا پایان فروردین 97 به 47 نماد خواهد رسید.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در ادامه از راه اندازی نخستین خیابان غذا در شهر مشهد خبر داد و تصریح کرد: خیابان غذا از ابتدای فروردین 97 در خیابان شهید باهنر با همکاری اتاق اصناف و مرکز بهداشت عملیاتی می شود.
کاظمی با بیان اینکه این خیابان از یکم تا هفدهم فروردین ماه از ساعت 17 تا 23 پذیرای شهروندان، زائران و گردشگران نوروزی است، افزود: در این خیابان ترکیبی از غذاهای سنتی و بین‌المللی ارائه می‌شود و در این محل فضایی نیز برای حضور خانواده‌ها طراحی شده است.
وی در خصوص جمع آوری متکدیان در ایام نوروز گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده متکدیان جمع‌آوری شده از سطح شهر در 2 ماه اول سال در خانه سبز نگهداری می‌شوند.
نوروز 96 حدود 5.5 میلیون نفر به مشهد سفر کرده بودند و پیش بینی می شود در نوروز 97 این شمار به 8.5 میلیون نفر برسد.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.