به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: در حال حاضر عرضه میوه طرح تنظیم بازار در حدود 130 مرکز شامل 92 واحد صنفی، 30 میدان میوه و تره بار شهرداری و پنج تعاونی ادارات در حال انجام است.
وی اظهار کرد: 70 نانوایی نیز در اطراف حرم مطهر رضوی در تعطیلات نوروزی به صورت فوق العاده فعال خواهند بود که برای این منظور روزانه 400 تن سهمیه آرد مازاد در این نانوایی ها توزیع می شود.
وی با اشاره به صدور یک هزار و 918 تن حواله برنج در بازار گفت: ذخیره کالاهای اساسی در استان مطلوب است و عرضه برخی اقلام در قالب طرح تنظیم بازار طی هفته اخیر آغاز شده است.
رسولیان افزود: تمام کشتارگاه های دام و طیور استان در تعطیلات نوروز فعال هستند و فقط کشتارگاه صنعتی مشهد در روز اول فروردین ماه تعطیل است.
وی اظهار کرد: عرضه گوشت منجمد مرغ در اجرای طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب از اوایل اسفند ماه آغاز شده که تاکنون 343 تن توزیع شده است.
وی گفت: علاوه بر آن روزانه 20 تن تخم مرغ با قیمت مصوب در شهر مشهد عرضه می شود.
رسولیان افزود: به موازت تنظیم بازار، اقدامات کنترلی و نظارتی هم در قالب بازرسی های گسترده انجام می شود که بخشی توسط گروه های مشترک صنعت، معدن و تجارت و اصناف و تعزیرات حکومتی و بخشی هم توسط تشکل های صنفی و مراکز بهداشتی و دامپزشکی است.
پیش بینی می شود در تعطیلات نوروزی هشت میلیون زائر و مسافر به مشهد سفر کنند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.