به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در پیام خود آورده است: بدون تردید اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت توام با عدالت و روزافزون این مرز و بوم در عرصه های مختلف مدیون و مرهون توجه ویژه، نگرش عالمانه و رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان است.
وی ادامه می دهد: امسال هم مشهد الرضا (ع) و زائران و مجاوران این آستان مقدس، چشم انتظار حضور با برکت ولی امر مسلمین هستند تا در جوار آستان ملک پاسبان رضوی، رهنمودهای معظم له را به گوش جان شنیده و ضمن تجدید عهد مجدد با آرمان های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و شهدای بزرگ در سایه این بیانات رهگشا و هدایت بخش، رویکرد حرکت خود را در سال پیش رو هماهنگ تر و منسجم تر دنبال کنند.
در بخشی از این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگزار تدبیر و امید پیشاپیش با تبریک حلول سال جدید و عید نوروز از تمامی مردم شریف استان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و زائران و مجاوران بارگاه رضوی دعوت می کنم با حضور پرشکوه خود در روز اول فروردین 97 برای استماع سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در حرم مطهر رضوی حضور یابند.
وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش مضاعف تمامی عزیزان و توجه بیش از پیش به منویات و توصیه های ولی امر مسلمین و چشم انداز یکساله ایشان، سال جدید سرشار از موفقیت، شادکامی، عزت و سربلندی برای این ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
استاندار خراسان رضوی همچنین در پیام جداگانه ای آغاز سال جدید و نوروز باستانی را به عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، مردم استان و ملت بزرگوار ایران تبریک گفت.
رشیدیان در این پیام آورده است: اول فروردین و آغاز بهار بدون تردید قبل از هر چیز مظهر قدرت پروردگار و آغاز دوباره رویش و زیبایی طبیعت و نشانه آشکار تجدید حیات طبیعت و تداوم زندگی است.
وی ادامه داده است: بی‌شک آغاز بهار فرصتی است برای ارزیابی از آنچه بوده و هست و همچنین تحلیل یک ساله کار و فعالیت در مسیر خودسازی و خدمت به مردم است.
وی بهره‌برداری بیش از سه هزار و 416 طرح عمرانی اقتصادی با رویکرد تحقق شعار سال در استان خراسان رضوی و با سرمایه گذاری بیش از 75 هزار میلیارد ریال و رشد 47 درصدی از نظر تعداد نسبت به سال گذشته و رشد 130 درصدی از لحاظ حجم اعتبار صرف شده نسبت به سال قبل را از اقدامات چشمگیر دولت در سالی که گذشت، عنوان کرد.
رهبر معظم انقلاب طبق سنت نوروزی هرساله، ساعت 15 روز چهارشنبه اول فروردین ماه 1397 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی سخنرانی خواهند داشت.
5132/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.