به گزارش ایرنا در پیام دعوت حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی که از سوی پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی منتشر شده، آمده است: نوروز و طلیعه بهار از آیات الهی است که در کنار زیبایی وصف ناشدنی، به همه انسان ها حیات و فرصت دوباره برای زندگی، آبادانی و اصلاح را بشارت می دهد و بشریت را به 'احسن الحال' فرامی خواند.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: قادر متعال را شاکریم که توفیق داریم همه ساله در جوار مضجع نورانی امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سال جدید را با نام مبارک اهل‌بیت که واسطه رحمت الهی و تحقق احسن الحال هستند، آغاز کنیم.
حجت الاسلام رئیسی افزود: همچنین، سال هاست برای مردم شریف خراسان و مشهد الرضا (ع) طلوع بهار طبیعت با بهاری دیگر همراه می‌باشد و این شهر مقدس و دیار مؤمنین به میزبانی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در اولین روز سال نو، مفتخر است.
وی ادامه داد: من ضمن عرض خیر مقدم به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از زائران و مجاوران مضجع منور رضوی به ویژه حضرات آیات، روحانیت معظم، خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران، دانشگاهیان و همه مردان و زنان مؤمن که توفیق حضور در مشهد مقدس را دارند، دعوت می‌کنم در مراسم با شکوه سخنرانی رهبر معظم انقلاب که از ساعت 15 روز چهارشنبه اول فروردین ماه 1397 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، شرکت کنند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: خواهشمندم زائرین و مجاورین با بهره بردن از انوار قدسیه این مضجع نورانی و استماع بیانات حکیمانه رهبر انقلاب که در واقع نقشه راه ملت بزرگ ایران در سال جدید است، عهد خود را با آرمان ‌های امام بزرگوار و خلف صالح ایشان تازه کنند.
5132/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.