مجتبی مزروعی روز پنجشنبه در چهارمین نشست شورای اسلامی خراسان رضوی افزود: توسعه کشت گلخانه ای یکی از مهم ترین راهبردهای مورد توجه جهاد کشاورزی این استان برای افزایش بهره وری اقتصاد کشاورزی و مدیریت منابع آب است.
وی با بیان اینکه 23،4 درصد اشتغال خراسان رضوی مربوط به بخش کشاورزی است اظهار کرد: به غیر از شهر مشهد که 70 درصد صنعت استان را در خود جای داده است پایه اقتصاد شهرستانهای دیگر این استان کشاورزی است.
وی گفت: بخش کشاورزی طی 10 سال اخیر محدودیت هایی داشته و مورد کم توجهی واقع شده است و همین امر موجب شده فعالیت کشاورزی توجیه اقتصادی نداشته باشد.
مزروعی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی باید به علم و تکنولوژی روز مجهز شد افزود: تصمیم راهبردی ما توجه به حوزه صادرات به منظور برطرف کردن مشکلات بخش کشاورزی است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این نشست گفت: حضور بیش از پیش دختران و زنان در جامعه سبب ایجاد رشد و رونق اقتصادی شده است.
فرشته سلجوقی با اشاره به وجود 70 هزار بانوی شهیده در کشور افزود: در شهر مشهد که سالانه پذیرای میلیونها زائر و گردشگر است یک تابلو از نام این شهیدان نصب نشده و شایسته است شورای شهر مشهد نام مادر حضرت امام رضا (ع) را زینت بخش تابلوهای شهری مشهد نماید.
1922/7507/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.