نبود تابلو راهنما به نام شهرستان مه ولات و شهر فیض آباد مرکز این شهرستان بارها گلایه مردم را در پی داشته است، این مشکل بارها در جلسه شورای ترافیک این شهرستان مطرح و مصوب شده است تا اداره راهداری برای پیگیر نصب تابلو و هماهنگی با اداره کل راهداری استان خراسان رضوی اقدام کند.
مسعود رنجبر فرماندار مه ولات در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: درخواست نصب تابلوی راهنمای این شهرستان در جاده مشهد و محورهای منتهی به مه ولات به مسوولان ارایه شده است.
مسعود رنجبر تصریح کرد: با توجه به نتیجه بخش نبودن پیگیری ها ، با اداره کل راهداری خراسان رضوی مکاتبه خواهد شد تا نسبت به نصب تابلو همکاری لازم انجام شود.
برات الله مهرانگیز فرهنگی بازنشسته باگلایه فراوان گفت: چرا در جاده مشهد کلیه شهرستان های مجاور دارای تابلو مسافت تا دیگر شهرستان ها هستند و حتی در حوزه مه ولات تابلوی دیگر شهرستان ها نصب است ولی نامی از مه ولات از محدوده 70 الی80کیلومتری نیست چه برسد به مسافت های طولانی تر، حرف دلمان رابه چه کسی بگوییم تا اقدامی انجام شود.
حسین پوریوسف رییس بیمارستان امام رضا(ع)نیز می گوید اقوام وآشنایان که برای دیدار از شهرهای شمال و مشهد که به منزلم آمدند به دلیل نبود تابلو و سردرگمی گرفتار و به ناچار با تلفن مسیرها را راهنمایی و در آخر نیز مجبور به رفتن مسیر 30 کیلومتری تا سه راهی شادمهر شدم.
محسن باقرنژاد بخشدار مرکزی نیز از نبود تابلو های شهرستان خصوصا تابلوهای خوش آمد گویی ونقص میدان دوراهی شمس آباد وجنت آباد گلایه می کند و درخواست شهروندان از اداره راهداری را پیگیری و نصب تابلوهای راهنما در مسیر جاده های اصلی منتهی به شهرستان اعلام می کد.
در مسیر شهرستان بجستان به مه ولات که به صورت دوبانده احداث شده و تابلوی این شهرستان مه ولات و دیگر شهرستان ها نصب شده است ولی از مسیر مشهد؛ تربت حیدریه تابلوی حاوی نام مه ولات دراین جاده خراسان رضوی نصب نشده و می طلبد مسئولین مربوطه اقدامات لازم را عملی کنند.
رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مه ولات نیز در گفت وگو با ایرنا تصریح می کند که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مه ولات نسبت به درج نام شهر فیض آباد مرکز این شهرستان به صورت راهنما در تقاطع ها و کیلومتر شمار هر 10 کیلومتر در محورها اقدام کرده لکن نصب تابلو در حوزه شهرستان های مجاور خارج از اختیارات اداره آن شهرستان می باشد.
عباسعلی بخشی تاکید می کند ' خبرنگار ایرنا برای پیگیری موضوع مراتب را از مسئولین راهداری شهرستان های مورد نظر جویا شودچرکه این موضوع در حیطه اختیارات این اداره نیست.
وی تصریح می کند که این اداره علاوه بر اقدامات فوق نسبت به مذاکره حضوری و مکاتبه با اداره کل برای نصب تابلوی نام فیض آباد در حوزه شهرستان های مجاور انجام داده تا در صورت مطابقت موضوع با قوانین و دستورالعمل های ایمنی راه نسبت به درج نام شهرستان اقدام لازم انجام شود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.