محسن شریعتی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران به فعالیت 6 پایانه مسافربری در مجموعه شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: همچنین سه ایستگاه پارک سوار در این کلانشهر به مسافران خدمات می دهند.
وی افزود: در این میان پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد از پایانه های هوشمند کشور محسوب می شود که سطح کیفی خدمات دهی آن به مسافران مطلوب و مورد قبولی است.
مدیرعامل سازمان پایانه ‌های شهرداری مشهد همچنین به برگزاری اخیر مانور خدمت در این سازمان اشاره و بیان کرد: 29 اسفند جاری نیز برنامه استقبال از زائران و مسافران در محل پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.
وی احتساب آمار مسافران بهره مند از خدمات پایانه های مسافربری را بر اساس رفت و برگشت ذکر و بیان کرد: تفاوت آمار مسافران در این مجموعه به همین دلیل خواهد بود بنابراین هیچ تناقضی را در ارائه آمار امسال شاهد نخواهیم بود.
شریعتی ادامه داد: در حوزه برون شهری در سه بخش اتوبوس، مینی بوس و سواری به مسافران خدمات دهی انجام می شود. انتظار می رود امسال با رشد مسافر روبه رو باشیم که خوشبختانه آمادگی همه جانبه برای میزبانی و ارائه خدمات به مسافران وجود دارد.
وی گفت: مسافران به این نکته دقت کنند که با توجه به حجم قابل توجه ورود مسافر به مشهد در ایام نوروز حتما در زمان تهیه بلیت رفت به مقصد مشهد نسبت به تهیه بلیت برگشت نیز اقدام کنند تا در زمان برگشت با مشکل مواجه نشوند.
پارسال حدود هشت میلیون مسافر در ایام تعطیلات نوروز به استان خراسان رضوی سفر کردند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.