علی اصغر اصغری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت یک میلیارد و 400 میلیون لیتر بنزین، 550 میلیون متر مکعب سوخت سی.ان.جی، 150 میلیون لیتر نفت سفید،400 میلیون لیتر نفت کوره و 200 میلیون لیتر سوخت هواپیما به مصرف رسیده است.
وی با بیان اینکه 120 جایگاه عرضه بنزین و 135 جایگاه سوخت سی.ان.جی و 400 نفت کش با شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی همکاری دارند اظهار کرد: 13 جایگاه سوخت سی.ان.جی و 10 جایگاه عرضه بنزین هم در این منطقه در حال احداث است که سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی گفت: تیم های مختلف نظارت و بازرسی، کنترل کمی و کیفی جایگاهها و گشت های نوروزی در ایام نوروز فعال هستند.
اصغری افزود: پیش بینی می شود مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت مدت مشابه قبل با پنج تا 6 درصد افزایش به پنج میلیون لیتر در روز برسد.
وی با اشاره به مخلوط شدن آب و بنزین در 2 جایگاه عرضه سوخت اظهار کرد: براساس بررسی های به عمل آمده این کار غیر عمدی بوده است.
وی گفت: سامانه 09627 آماده دریافت نظرات شهروندان است و پاسخ تماس گیرنده در این سامانه نیز باید طی 72 ساعت داده شود.
اصغری با اشاره به توزیع 100 درصدی بنزین، نفت و گاز یورو چهار از دهه فجر امسال در منطقه خراسان رضوی افزود: از معدود نقاط کشور هستیم که تعداد جایگاه سوخت پاک در آن از دیگر جایگاه ها بیشتر است و بیش از 80 درصد جایگاههای این منطقه درجه یک و ممتاز هستند و تلاش می کنیم مابقی جایگاه ها هم به این سطح برسند.
وی اظهار کرد: 100 هزار خانوار در روستاها مصرف کننده نفت سفید هستند که با توجه به انجام پروژه های مختلف گازرسانی به روستاها هر سال تعداد این افراد کاهش می یابد.
وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه 130 میلیون لیتر نفت گاز از منطقه خراسان رضوی از طریق تعاونی مرز نشینیان، خرده فروشی داخل باک صادر شده است.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.