علیرضا رشیدیان در متن این پیام همزمان با سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) برای تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، افزود: این عزیزان با پیروی از حضرت اباعبدالله حسین(ع) گرانبهاترین گوهر عمر را در طبق اخلاص نهاده و از عزت، آزادگی و هویت انسانی و اسلامی پاسداری کردند.
وی ادامه داد: ملت ما هم امروز و هم در آینده مدیون شهیدان است. از خودگذشتگی آن پاکبازان بود که اسلام، تمامیت ارضی، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان، تکریم یاد و نام آن عزیزان است. بدون شک خاطره خوش از بزرگی، شجاعت، شهامت و فداکاری شهدا تا ابد در ذهن و زبان مردم قدرشناس این سرزمین باقی خواهد بود و کمترین وظیفه ما آن است که یاد و راه آنها را زنده نگهداریم و ادامه راه پرصلابت آنان یعنی فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را با تمام زیباییهایش به نسلهای بعد منتقل کنیم.
استاندار خراسان رضوی در این پیام نوشت: اکنون که عطر شهادت فرزندان غیور این سرزمین از کربلا تا خرابه های شام و صحرای حلب پیچیده است و این روز بزرگ که با نام شهید پیوند خورده بر خود فرض می دانیم بار دیگر با آرمانهای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع)، اهداف والای شهدا و رهبری عزیزمان در دفاع از ارز های اسلامی و اسلام ناب محمدی، استقلال و آزادی، عدالت و پیشرفت کشور و ملت تجدید عهد کنیم و بر پایداری و استقامت در برابر بدخواهان و کینه توزان نسبت به ایران اسلامی پیمانی دوباره بندیم.
خراسان رضوی 17 هزار و 111 شهید در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.