حمید گرمابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنوز فراکسیون امید در حال بررسی این موضوع است. استیضاح وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی بیشتر جنبه سیاسی دارد هرچند عملکرد این وزیران خالی از اشکال نیست.
وی ادامه داد: انتقادهایی به مجموعه دولت وارد است و حتی عملکرد برخی دیگر از وزیران در مقایسه با وزیرانی که قرار است استیضاح شوند ضعیفتر است اما عملکرد این سه وزارتخانه بسیار گسترده می باشد و به همین خاطر بیشتر در معرض توجه قرار دارند.
15 اسفند جاری نامه استیضاح علی ربیعی و عباس آخوندی وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و 16 اسفند نامه نامه استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه علنی مجلس اعلام وصول و قرائت شد.
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مجلس در بودجه سال 1397 تغییرات قابل توجهی اعمال کرد و با این تغییرات دولت برای گرفتن بودجه های عمرانی باید اسناد بیشتری منتشر کند.
وی افزود: در بودجه سال 1397 پرداخت یارانه ها و قیمت سوخت تغییری نکرد و این باعث می شود دولت تحت فشار بیشتری قرار گیرد و نیز سهم بخش صنعت و معدن و راه افزایش یافت و آخرین ایرادهای شورای نگهبان نیز رفع شد.
1922/9869/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.