ابوالفضل حسینی عشرت آباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام راهداران، بارش باران در حوزه راههای شهرستان های مشهد و بینالود گزارش شده و سطح جاده های باغچه - مشهد، مشهد- سرخس، مشهد - فریمان و تربت جام - صالح آباد به علت بارش باران لغزنده است.
وی گفت: مه گرفتگی نیز در جاده های مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی، مشهد- سرخس در گردنه مزداوند، مشهد- فریمان در محدوده سنگ بست، باغچه - نیشابور و باغچه - تربت حیدریه و آزاد راه مشهد - باغچه موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بر رعایت احتیاط توسط رانندگان تاکید و بیان کرد: هم اکنون رفت و آمد در تمامی جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است.
حسینی افزود: رانندگان می توانند از طریق شماره تلفنهای 33411000 و 141 اطلاعات لازم را در خصوص وضعیت مسیرهای مورد نظر از مرکز مدیریت راههای استان دریافت کنند.
خراسان رضوی دارای 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر روستایی است. این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در مسیرهای بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 منطقه مه گیر و مستعد کولاک به طول 586 کیلومتر دارد.
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.