محسن نوریان نوقابی روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: در این چارچوب از مجموع هزار و 430 نفر تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی هزار و 304 فرصت شغلی تاکنون ایجاد شده است.
وی ادامه داد: 16 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبارات اشتغال مشاغل خانگی نیز در این مدت بطور کامل جذب شد و علاوه بر آن چهار میلیارد ریال هم از محل اعتبارات شناور استان خراسان رضوی مربوط به اعتبارات شهرستانهایی که جذب نکرده بودند بدین منظور به گناباد تخصیص یافت.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد گفت: 16 میلیارد و 490 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات تبصره 18 در امسال به این شهرستان اختصاص یافت که بعد از جذب این اعتبار در اوایل سال آینده روند شناسایی متقاضیان و تخصیص آن انجام می شود.
وی افزود: 159 متقاضی سرمایه گذاری و اشتغالزایی در گناباد از ابتدای امسال تاکنون در سامانه کارا ثبت نام کردند که 16 طرح آن توسط دستگاههای اجرایی تایید شده و بقیه در دست بررسی است.
فرماندار گناباد نیز ضمن تاکید بر افزایش نظارت مسئولان و دست اندرکاران ذیربط بر روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت: در غیر این صورت انحراف در مسیر هزینه کرد تسهیلات ایجاد شده و منجر به اشتغال پایدار نمی شود.
محمدعلی نبی پور ایجاد اشتغال را مهمترین دغدغه مسئولان کشور و دولت دوازدهم ذکر و بیان کرد: اگر به این مسئله توجه نشود بحران و مشکلات اجتماعی به بحران امنیتی تبدیل می شود و همه باید نسبت به این امر احساس مسئولیت کنند.
وی گفت: برخی اشخاص خدمات موثر دولت در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری و آمارهای مثبت این بخش را زیرسئوال می برند و آمارهای منفی را بزرگ جلوه می دهند. منتقدان باید آمارهای مثبت را که از مجاری رسمی اعلام می شود بپذیرند.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.