به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: وزیر امور خارجه فرانسه به جای اینکه در نقش نماینده کشورش با موضوعات اقتصادی، علمی و صنعتی به ایران سفر کند در نقش نماینده آمریکا برای محدود کردن قدرت موشکی، تغییر قرارداد برجام و حضور نیافتن کشور ما در منطقه، به ایران سفر کرد.
وی تصریح کرد: وزیر امور خارجه فرانسه با مواضع انقلابی مسئولان ما از جمله رییس جمهوری، وزیر امور خارجه و دبیر شورای امنیت ملی روبه رو شد و دست از پا درازتر به کشورش برگشت.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت (ع) گفت: دشمنان در 40 سال گذشته از هیچ ترفندی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند و بتازگی زمان نیز تعیین کردند که در سه ماهه پایانی امسال بساط نظام را جمع خواهند کرد ولی با درایت و حضور گسترده ملت در صحنه به اهداف خود نرسیدند.
خطیب نماز جمعه گناباد گفت: نیروهای مسلح و ملت ایران با افزایش آمادگی و حضور در صحنه و بصیرت بالای خود سیاستهای دشمنان را نقش بر آب می کنند.
وی از نوجوانان و جوانان خواست که با پرهیز از اقدامات مخاطره آمیز در آستانه چهارشنبه آخر سال، فرهنگ بالای خود را به اثبات برسانند و با پلیس در برقراری نظم و امنیت همکاری داشته باشند.
وی همچنین بر نظارت بیشتر مسئولان و دست اندرکاران امور در حوزه نظارت بر توزیع کالاها و خدمات و برخورد با گران فروشی در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.