امیرحسین قاضی زاده عصر پنجشنبه در مراسم پایانی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مشهد افزود: به این جریان در مقطع فعلی که مسئله ما عدالت، مبارزه با فساد و تبعیض است به شدت نیازمندیم. این جریان رسانه ای باید محکم بایستد که انقلاب اسلامی دچار انحراف نشود.
وی در ادامه نامگذاری جشنواره رسانه ای را به نام 'ابوذر' بسیار پر معنا توصیف و بیان کرد: ابوذر بلند گوی اهل بیت(ع) و قرائت راستین از مکتب اسلام بود. وی بعد از رحلت حضرت محمد(ص) در کنار سلمان فارسی و مقداد رومی در کنار حضرت علی(ع) قرار گرفت. در ایام خانه نشینی امیرالمومنین(ع) هر انحرافی را از جریان حقیقی اسلامی می دید جلویش می ایستاد و اهل سکوت و مدارا نبود.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه انقلابی و مومن به انقلاب باید اینگونه باشد. رسانه انقلابی ضمن دفاع عمیق، دقیق، عاقلانه و با بصیرت باید از اسلام راستین دفاع و انحرافات را گوشزد کند. هم اینک به این روشنگریها در جامعه بسیار نیاز است.
مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: هزار و 200 اثر در 9 موضوع از جمله خبر، گزارش و عکس به دبیرخانه همایش ارائه شد و در نهایت 340 اثر به بخش داوری جشنواره راه یافتند.
عباس محمدیان افزود: در بخش خبر هیچ اثری حائز دریافت رتبه های نخست تا سوم نشد و با احتساب انتخاب آثار برگزیده مورد نظر داوران در کنار 9 موضوع دریافت اثر در نهایت 27 اثر برتر در این جشنواره انتخاب شد که در این مراسم مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی ادامه داد: خراسان رضوی قطب دوم رسانه ای کشور است. بسیج رسانه با شعار فراجناحی و متعلق به همه جریانهای سیاسی خدمتگذار اصحاب رسانه بوده و خواهد بود.
علاوه بر چاپ 226 نشریه، 12 نمایندگی خبرگزاریهای داخلی و خارجی و 17 سرپرستی روزنامه های ملی در استان خراسان رضوی و مشهد فعالیت دارند. در این چارچوب دو هزار خبرنگار فعال در سطح در رسانه های خراسان رضوی اشتغال دارند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.