رضا امامی‌فر روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار این دو تیم در مشهد افزود: پدیده از تیمهای حرفه ای فوتبال است و امیدواریم که همگی تیمهای لیگ برتر به دنبال ارائه فوتبال باشند و به این رشته ورزشی در کشور کمک کنند.
وی در خصوص غایبان تیمش نیز گفت: به جز حسینی دروازه بان که اکنون جراحی کرده بقیه بازیکنان آماده هستند. باید 29 تا 30 امتیاز برای بقا جمع کنیم و فردا هم اگر برنده باشیم کار تمام‌شده نیست زیرا تلاش می‌کنیم بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.
او در مورد هشتاد و ششمین شهرآورد فوتبال پایتخت هم گفت: همه چیز به سرمربیان دو تیم برمی‌گردد. اگر سرمربی به دنبال برد باشد بازیکنانش تحریک می‌شوند و برای برد به میدان می‌روند اما اگر به مساوی فکر کند کار سخت خواهد شد. امیدوارم تیم پرسپولیس برنده این شهرآورد باشد.

* نتایج اخیر تیم پدیده آزاردهنده است
سرمربی تیم پدیده نیز در این نشست خبری گفت: بازیکنان خیلی خوب تمرین کرده‌اند و امیدوارم فردا تمرکز لازم را داشته باشند تا مقابل تیم سپیدرود با ارائه بازی خوب سه امتیاز آن را کسب کنیم.
رضا مهاجری افزود: می‌ دانم جایگاه و نتایج اخیر تیم پدیده آزاردهنده است اما مشکلات و عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا این اتفاقات رقم خورد اما باشگاه در حال پیگیری است تا شش امتیاز از دست رفته به تیم بازگردد.
وی ادامه داد: ورزش در خراسان رضوی نیاز به حمایت دارد. چرا باید به شهرها و استانهای دیگر که مدیران آن نسبت به شرایط تیمهای ورزشی خود حساس هستند‌ غبطه بخوریم؟ متأسفانه تیم فوتبال مشکی‌ پوشان شانس بسیار کمی برای بقا در لیگ برتر دارد و نیازمند معجزه است.
سرمربی تیم پدیده در مورد تیم سپیدرود هم گفت: در فوتبال رشت کار کرده‌ام. فوتبال در آن شهر مبتنی بر قدرت بدنی، طراوت و شادابی است. تیم سپیدرود برای یک امتیاز وارد زمین نمی ‌شود و این فرصتی به دو تیم می‌دهد که هر کدام لایقتر بود سه امتیاز بازی را کسب ‌کند. سپیدرود به تازگی بیدار شده و روحیه و مدیریت خوبی دارد که همین کار ما را سختتر می‌کند.
مهاجری همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در مورد کمک 3.5 میلیارد تومانی شهرداری مشهد به باشگاه پدیده گفت: تاکنون اتفاقی رخ نداده است. نشست خوبی با مدیران استان و شهرداری برگزار کردیم و راهکار‌هایی جهت حل مشکلات تیم از طرف شهردار مطرح شد که امید است ظرف سه روز آینده به نتیجه برسد.
تیم 23 امتیازی پدیده که در جایگاه سیزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد فردا 11 اسفند در چارچوب هفته بیست و پنجم
رقابتهای لیگ، میزبان تیم سپیدرود در ورزشگاه ثامن مشهد است. تیم سپیدرود رشت در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.