مدیرکل دفتر امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در این برنامه با هدف ترویج فرهنگ گردشگری توام با معنویت، ورزشکاران خودروسوار از 6 استان کشور شرکت کرده اند.
مهدی فروزان افزود: در این چارچوب 38 خودروسوار مسیر سه هزار کیلومتری مشهد تا کربلا را از مبدا حرم مطهر رضوی با گرفتن پرچم متبرک حضرت رضا(ع) از دست خادمان بارگاه قدسی آغاز کردند.
وی ادامه داد: این خودروسواران طی چهار روز از استانهای خراسان رضوی، سمنان، مرکزی، قم، لرستان و ایلام عبور کرده و با گذر از مرز مهران به کربلا و سپس حرم مطهر امام حسین(ع) مشرف می شوند.
مدیرکل دفتر امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در طول مسیر ورزشکاران خودروسوار استانهای واقع در مسیر نیز به این رالی اضافه می شوند و در نهایت 68 دستگاه خودرو از مرز مهران به سمت کربلا خواهند رفت.
وی افزود: اتومبیلرانان در روز نخست 676 کیلومتر مسیر مشهد تا سمنان، روز دوم 535 کیلومتر مسیر سمنان تا بروجرد و روزهای بعد به ترتیب 365 کیلومتر مسیر بروجرد تا ایلام و 365 کیلومتر مسیر مرز مهران تا کربلا را طی می کنند.
فروزان ادامه داد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت هدایت، پذیرایی و تامین امکانات رفاهی شرکت کنندگان در این رالی را در طول مسیر برعهده دارد.
وی مبلغ پرداختی از سوی هر فرد شرکت کننده در این رالی را 2 میلیون ریال ذکر و بیان کرد: شرکت کنندگان در طول مسیر با هدایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از جاذبه های طبیعی و گردشگری هر شهر نیز دیدن می کنند.
مدیرکل دفتر امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اتومبیلرانان روز هفتم اسفند جاری پس از زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا پرچم حضرت رضا(ع) را به آن بارگاه تقدیم و پرچم حرم امام حسین(ع) را با خود به همراه می آورند.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.