سردار مرتضی قربانی پنجشنبه شب در یادواره 110 شهید والامقام جلگه رخ تربت حیدریه اظهار کرد: جبهه استکبار رضا شاه خائن و فرزندش را به عنوان مزدور و عامل خود در این کشور گمارده بود تا سیاست های آنان را پیاده سازی کند کما اینکه نقاط مهم و استراتژیکی از خاک کشور از جمله بحرین را واگذار کردند.
رئیس سازمان موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در سایه ولایت فقیه و مرجعیت دینی محقق شده است.
قربانی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید همه این چپاول ها به پایان رسید و در حال حاضر موقعیت جغرافیایی کشور ایران به گونه‌ای است که می‌تواند با تمام نقاط دنیا ارتباط برقرار کند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی در سال 59 در اردن تصمیم گرفتند که با همکاری فرماندهان نظامی فراری از ایران، یک کودتا راه اندازی کنند که با هوشمندی نیروهای انقلابی این کودتا خنثی شد و به همین دلیل آنها در 31 شهریور سال 59 عراق را برای حمله به ایران تجهیز کردند.
مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون رشادت طلبی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امروز پیروی و تبیین سیره و روش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی افراد جامعه باید تثبیت و نهادینه شود.
وی بخشی عمده ای از مشکلات کنونی کشور را ناشی از غفلت از ارزش های شهدا دانست و بر لزوم بهره گیری و الگوبرداری از شهدا تاکید کرد.
یادواره 110 شهید والامقام جلگه رخ تربت حیدریه پنجشنبه شب با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فرماندهان نظامی و انتظامی مسوولان و آحاد مختلف مردم در سالن شهید حجازی شهر رباط سنگ برگزار شد.
منطقه تربت حیدریه یکهزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.