به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار قادر کریمی افزود: در این رزمایش که روز گذشته اجرا شد چندین عملیات ضربتی نیز به اجرا در آمد که کشف بیش از 37 هزار عدد انواع مواد محترقه و تعدادی خودرو مسروقه و دستگیری 277 متهم به سرقت از آن جمله است.
وی اظهار کرد: در این طرح 211 تبعه خارجی فاقد مجوز هم دستگیر شدند و تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با همکاری بسیج و سپاه 36 واحد مسکونی مرکز توزیع مواد افیونی را با هماهنگی مراجع قضایی مهر و موم و 22 معتاد را که بیشتر آنها پرخطر و متجاهر هستند جمع آوری و به مراکز بازتوانی معتادان تحویل دادند.
وی گفت: در عملیات دیگر 36 واحد خدمات اینترنتی بازرسی و چهار مرد و یک زن که متهم سایبری بودند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: علاوه بر آن 2 متهم به قاچاق مواد مخدر، 2 مزاحم خیابانی و یک متهم به جعل اسناد در این شهر دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در قالب این رزمایش یکهزار و 135 بازدید نامحسوس و 256 بازدید محسوس از واحدهای صنفی صورت گرفت و 262 دست لباس نامتعارف نیز کشف و ضبط شد.
وی گفت: پلیس راهور خراسان رضوی نیز در عملیات ضربتی 150 دستگاه موتورسیکلت بدون مدارک و دارای تخلف را توقیف و 175 وسیله نقلیه را اعمال قانون کرد.
سردار کریمی افزود: مراحل دیگری از این رزمایش برای ارتقای نظم و انضباط اجتماعی و رفع دغدغه های مردم به زودی اجرا می شود.
رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت در سه محور برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و مواد محترقه، برخورد با اتباع خارجی فاقد مجوز و برخورد با رانندگان متخلف دیروز در حاشیه کلانشهر مشهد اجرا شد.
1922/7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.