به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در نخستین دوره توانمندسازی مدیران و معلمان آموزش و پرورش زاوه افزود: از این روی بهترین قدردانی از خدمات در نظام اسلامی، انجام کار جامع و اثر بخش است که این مستلزم نگاه چند بعدی همراه با برنامه ریزی و نیز وحدت رویه است.
به گفته وی با توجه به مشکلاتی که در حوزه های مختلف کشور وجود دارد، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معرفی الگوهای جهادی و اثر بخش در مقیاس موضوعی و کلان ورود پیدا کرده تا با جهت دهی این خدمات، گامی دیگر در تحقق محرومیت زدایی برداشته باشد.
نظری افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی از هر ضعف و عقب ماندگی در این کشور بهره می برند تا به نظام آسیب برساند و این در حالی است که انقلاب دستاوردهای فراوانی که حاصل خون شهداست برای کشور به ارمغان آورده که البته مشکلات و نواقصی نیز وجود دارد که باید برطرف شود.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام همچنان به دنبال آسیب رساندن و برجسته سازی نقاط ضعف کشور هستند، اظهار کرد: نواقصی در حوزه زیرساخت ها، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی وجود دارد که این اشکالات به همه ما باز می گردد و تلاش جهادی در رفع آن این حرکت دشمن را بی اثر می کند.
مدیر آموزش و و پرورش شهرستان زاوه نیز گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هزار نقطه آباد در کشور، شهرستان زاوه در خراسان رضوی یکی از نقاط انتخاب شده می باشد که با همیاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران قرار است تا دهستان ساق و روستاهای اطراف به دهستان آباد در حوزه های مختلف ارتقا یابد.
محمدحسین عابدی افزود: فعالیت کارگروه و قرارگاه پیشرفت سپاه با احداث یک باب فضای آموزشی در دهستان ساق و با مشارکت خیر نیک اندیش از خانواده شهید قائمی آغاز شده و در ادامه این خدمات به حوزه های اشتغال و فرهنگی نیز تسری داده شده است.
شهرستان زاوه تا آبان سال ۱۳۸۷، یکی از بخش‌های شهرستان تربت حیدریه بود که در این تاریخ به شهرستان ارتقا یافت و مرکز این شهرستان، شهر دولت آباد است.
زاوه از شمال با شهرستان فریمان و شهرستان تربت جام، از غرب با شهرستان تربت حیدریه، از جنوب با شهرستان رشتخوار و خواف و از شرق با شهرستان تایباد و تربت جام همسایه‌ است.
وسعت این شهرستان دو هزار و 437 کیلومترمربع و از دو بخش مرکزی و سلیمانیه تشکیل یافته ‌است.
این شهرستان با 2 هزار و 437 کیلومترمربع وسعت از 2 بخش مرکزی و سلیمانیه تشکیل یافته است.
مرکز شهرستان 80 هزار نفری زاوه در 170 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.