محمد مقدوری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در مشهد افزود: به رغم مشکلات موجود و شرایط خاص اقتصادی استان و کشور اقدامات خوبی توسط دست اندرکاران سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی صورت گرفته است.
وی به تحول مطلوب در حوزه فعالیت این نهاد اشاره و بیان کرد: با تلاشهای انجام شده شرایط مناسب و بسیار خوبی را در بخش اقتصادی این نهاد شاهد هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: مدیریت شهری مشهد به دنبال گسترش و تقویت تعامل با سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی است.
محمدرضا حیدری افزود: ظرفیتهای فنی و اقتصادی سازمان همیاری شهرداریها، فضای تعاملی مثبت در شهر مشهد و در فضای مدیریتی استان و نیز انتظارات و مطالبات مردم فرصتهای طلایی برای توسعه و پیشرفت استان است.
مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این سازمان به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ که هدفش کمک به رفع نیازهای شهرداریها و حمایت از شهرداریهای کم برخوردار است باید به سمت و سوی درآمدزایی نیز حرکت می کرد که خوشبختانه در این جهت اقدامات خوبی صورت گرفت.
قربان میرزایی افزود: با همکاری و همیاری شهرداریها به ویژه شهرداری مشهد تلاش شد به عنوان بازوی اجرایی شهرداریها موثر عمل کنیم .
احمد یزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز اظهار امیدواری کرد با تقویت و تعامل بیشتر با شهرداریها و استفاده از توان و نظرات نخبگان دانشگاهی استان بتوان در مسیر توسعه استان مشارکت خوبی داشت.
در این مراسم احمد یزدان پناه طی حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی منصوب و از زحمات قربان میرزایی مدیرعامل پیشین این سازمان تقدیر شد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.