سردار یدالله جوانی دوشنبه شب در آیین وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس و نخستین یادواره شهدای روستای 'آهوان' نیشابور افزود: تجربه نشان داده انقلابها در گذر زمان دچار آفت می شوند و انقلاب اسلامی امروز از همه طرف در معرض هجوم واقع شده و نیروهای حزب اللهی باید آفات را شناخته و با آنها مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه اشرافی گری ما را به سمت آفت سازش می کشاند، اظهار کرد: یک مسئول اشرافی نمی تواند درد مردم را بفهمد و پیام یادواره شهدا این است که مثل سالهای اول انقلاب ساده زیستی را پیشه کنید زیرا تداوم حرکت انقلاب در گرو پیوند مردم و مسئولان است و شرط آن ساده زیستی مسئولان است.
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری از ما می خواهند انقلابی باشیم و امروز در این سرزمین ولی فقیه امید مسلمانان جهان شده است که باید او را یاری کنیم تا در مقابل دشمن پیروز شویم.
وی با بیان اینکه از نشانه های انقلابی بودن، ثبات قدم در برابر آمریکا و سلطه گران است تصریح کرد: تجربه ذیقیمت برجام این است که آمریکا قابل اطمینان نیست و این آفت است که عده ای می خواهند نسبت به دشمن اعتمادسازی کنند و باید بدانیم دشمنی چون آمریکا به کمتر از نابودی ما راضی نمی شود.
جوانی خاطرنشان کرد: دشمن تمرکزش را بر اشغال دلها و تهاجم و شبیخون فرهنگی از طریق اینترنت، گوشی های موبایل و جنگ نرم گذاشته تا در دلها تردید ایجاد کند زیرا به خوبی می داند اگر نتواند دلهای جوانان ایرانی را تسخیر کند این ملت در پرتو ایمان الهی و در کنار ولی فقیه، هزاره سوم را هزاره اسلام خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه اگر ایستادگی و تداوم بخشی راه شهیدان نبود انقلاب به چهل سالگی نمی رسید، بیان کرد: محفل بزرگداشت شهدا یکی از بهترین اقدامات برای مقابله با تهاجم فرهنگی است زیرا دشمن ‌می خواهد فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت را نابود و پیوند امت با ولایت را قطع سازد و مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب بدگمان کند.
وی با تاکید بر اینکه یادواره شهیدان باید در مسیر پرورش شهید حججی ها باشد اظهار کرد: پاسداشت خون شهیدان به معنای حفظ جمهوری اسلامی است که با وجود همه فشارها و تهدیدها به اعتراف مشاور کاخ سفید، امروز از همیشه قدرتمندتر است.
وی تاکید کرد: با وجود معضل بیکاری و همه کمبودها به گفته مقام معظم رهبری مشکل ما پیاده سازی عدالت است و کشور ما در ردیف کشورهای سرآمد در تولید علم قرار دارد که همه اینها نویدبخش فردایی روشن است.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.
9869/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.