به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد، رضا اردکانیان در این تماس تلفنی با قدردانی از خدمات کارکنان امور مشترکین صنعت برق در صف اول ارتباط با مردم، از تلاش این مدیر آسیب دیده برای حل مسالمت ‌آمیز موضوع قدردانی کرد.
وی همچنین در گفت ‌و گو با علی سعیدی، مدیر عامل شرکت توزیع برق مشهد بر پیگیری جدی مراحل درمان و سلامتی این مدیر آسیب دیده، حمایت از خانواده وی در طول مراحل درمان و پیگیری موضوع حادثه از طریق مراجع قضایی تاکید کرد.
روز چهارشنبه 25 بهمن ماه جاری، یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد در اعتراض به قطع برق منزلش با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه کرد و با ورود به دفتر 'جعفر حقگو رستمی' مدیر امور برق این ناحیه اقدام به مشاجره و آتش زدن این دفتر نمود.
در این آتش سوزی مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد و معاون وی دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند که هم ‌اکنون مدیر امور برق این ناحیه در بخش ICU بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری و تحت درمان است.
مشترک بدهکار که از سال 1393 مبلغ قبض برق منزل خود را پرداخت نکرده 20 میلیون ریال به شرکت برق مشهد بدهکار است.
شرکت برق با رویکرد مدارا با فرد بدهکار، اقدام به تقسیط بدهکاری وی کرده و اعلام کرده بود برای رفع بدهکاری هر چه در توان دارد پرداخت نماید اما در پی بی ‌توجهی به اخطارهای مکرر اقدام به قطع برق این مشترک نمود.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.