یحیی قاینی پور روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت شاهد بارش باران در قوچان، سرخس، سبزوار، گلمکان، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، درگز، فریمان، جغتای، کلات نادری، تربت جام و تایباد بوده ایم. این بارشها تا ظهر امروز پایان می یابد.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت وزش باد شدید در نقاط مختلف خراسان رضوی گزارش شد که بیشترین شدت آن آن مربوط به فریمان با سرعت 86 کیلومتر در ساعت ثبت شده است. سرعت وزش باد در مشهد نیز به 58 کیلومتر در ساعت رسید.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز و فردا افزایش ابر در مناطق مختلف استان پیش بینی شده و از شدت وزش باد کاسته می شود.
وی همچنین به افت محسوس دمای هوا در مناطق مختلف استان اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 11 درجه سلسیوس پیش بینی شده است. این میزان دیروز 22 درجه سلسیوس بود و نسبت به روز گذشته 11 درجه کاهش یافت.
قاینی پور افزود: برای فردا بیشینه دمای مشهد بین دو تا سه درجه سلسیوس افزایش می یابد و روند افزایشی طی می کند. کمینه دمای امشب هوای مشهد نیز به یک درجه زیر صفر کاهش می یابد.
فریمان با حداقل دمای سه درجه زیر صفر و گناباد با حداکثر دمای 23 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.