نیره عابدین زاده روز پنجشنبه در حاشیه همایش سلامت مادر و کودک با محوریت کودک آزاری در فرهنگسرای غدیر مشهد در جمع خبرنگاران افزود: از این رو تصمیم برآن شد تا با همکاری و هم اندیشی بین دستگاهی سطح آگاهی مردم و خانواده ها را افزایش دهیم تا کمتر شاهد کودک آزاری باشیم.
وی ادامه داد: کودکانی که کودک آزاری را تجربه کرده اند باید به صورت ریشه ای درمان شوند. کودک آزاری و مشکلات ناشی از آن چنانچه درمان نشوند آسیب بزرگی است و در آینده در جامعه نمایان می شود.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: اگر کودکان دوران کودکی سالمی طی کنند و این مسیر را به سلامتی به نوجوانی برسانند جامعه سالمتری خواهیم داشت .
وی افزود: با برگزاری همایشهای دوره ای به خصوص در حاشیه شهر مشهد سعی می شود سطح آگاهی خانواده ها را ارتقاء بخشیده و با سخنرانی، فیلم کوتاه و مشاوره رایگان آسیب کودک آزاری را کاهش داد.
همایش سلامت مادر و فرزند با همکاری دادگستری خراسان رضوی، 15 دستگاه استان و موسسات مردم نهاد فعال در این حوزه در سطح مشهد و حاشیه این شهر به صورت دوره ای با هدف افزایش سطح آگاهی خانواده ها برگزار می شود. این هفته نیز این همایش با محوریت کودک آزاری برگزار شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.