حسین قدیانی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم پایانی نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان رضوی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت اختراعات بسیجیان که به صورت ابتدایی و نیمه حرفه ای است حدود 15 درصد رشد دارد. حمایتهای بسیج هم از مخترعان در قالب سطح ابداعات و محصولات اختراعی است.
وی ادامه داد: سعی بر این است که در سطح نیمه حرفه ای همه توان خود را به سمت رفع نیازمندیهای کشور ببریم و به همین منظور حمایتها را جهتدار کرده ایم.
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: هم اینک قطب بندی بین استانها انجام نشده است. با توجه به تنوع دانشگاه و رشته در نظر داریم بر اساس توانایی افراد و بر اساس ارتباطی که از طریق فضای مجازی می توانند با مخترعان دیگر داشته باشند قطب بندی را انجام دهیم و ملاک قطب بندی نیز مرز جغرافیایی استانها نیست.
نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان رضوی از 24 بهمن در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد و امروز پایان یافت.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.