حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی در جمع راهپیمایان قوچانی افزود: مردم ایران 39 سال انقلاب را حمایت کرده اند و امروز نیز با حضور پرشور خود ندای رهبری را لبیک گفتند زیرا انقلاب اسلامی در تاریکی محض رژیم پهلوی توسط همین مردم به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: برخی از سلطنت‌ طلبان می‌خواهند چهره رژیم طاغوت را تطهیر کنند اما مردم می ‌دانند در آن زمان فساد اخلاقی و مالی بیداد می‌کرد، مملکت را به فروش گذاشته بودند و حاکمان وقت می‌خواستند از این طریق جیره‌خواری خود را اثبات کنند. شعار هیهات من ذله مردم همان شعار عاشوراست. این شعار در روز عاشورا توسط امام حسین(ع) دنیا را تکان داد و امروز هم مردم ایران با این شعار دنیا را تکان می‌ دهند.
امام ‌جمعه قوچان گفت: در غیبت امام زمان(عج) ما به ‌عنوان شیعه باید زمینه را برای ظهور ایشان آماده کنیم. مسیر سخت ‌است اما اکنون جامعه بین‌المللی از طریق انقلاب اسلامی ایران به معرفت اهل‌ بیت(ع) آشنا شده است.
وی افزود: راه ولایت فقیه مسیر توحید و اهل ‌بیت(ع) است. با حضور مردم با بصیرت ولایت‌ فقیه در جامعه عزت بالایی دارد. همیشه از آن حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای بر ولایت خدشه وارد شود. مسئولان نیز باید از فساد و تبعیض در جامعه جلوگیری کنند. مردم از انقلاب توحیدی خسته نیستند بلکه از تبعیض و فساد گلایه دارند.
1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.