حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی روز شنبه در صحن جامع حرم مطهر رضوی و در جمع راهپیمایان 22 بهمن مشهد افزود: انقلاب ما چهار دهه را به سلامت طی کرده و امروز چشم جهانیان و مردم غرب آسیا به ملت ایران و رهبری انقلاب اسلامی دوخته شده است.
وی گفت: مهمترین عامل کمال انقلاب ایران رهبری الهی است که در تداوم ولایت پیامبر(ص) و ائمه معصوم(ع) در قامت و چهره ولایت فقیه تجسم پیدا می کند. انقلاب به رهبری شجاع، عادل، فقیه و انقلابی حدوثا و بقائا نیاز دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مدیریت امام خمینی(ره) توانست انقلاب را از بحرانهای جنگ، بنی صدر، منافقین و بیت منتظری عبور دهد. در زمان رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نیز با چالشها و بحرانهای زیادی از جمله جنگ بالکان، بوسنی هرزگوین، جنگ اول و دوم عراق، جنگ افغانستان، جنگ 33 روزه اسرائیل علیه لبنان، جنگ 52 روزه اسرائیل علیه غزه، قائله 78، فتنه 88 و قائله 96 مواجه بودیم که با تدبیر، صلابت و هوشمندی رهبری معظم، انقلاب از این خطرات حفظ شد.
وی در ادامه به بحران در سوریه در عراق اشاره و بیان کرد: این بحران با هوشمندی و رهبری معجزه وار حل شد زیرا چه کسی می توانست فکر کند ما بتوانیم در سوریه 100 هزار بسیجی را تربیت کنیم. اگر در روسیه و لبنان حضور نمی داشتیم امروز ایران در ناامیدی به سر می برد و باید در کشور خودمان با داعش و گروههای تکفیری مقابله می کردیم.
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: رکن دوم کمال هر انقلاب مردم هستند که هرجا در کنار رهبری ایستادند حاکمیت شکل گرفت. وظیفه مردم شناخت رهبری ولایتمدار یعنی ایستادن در پای آرمانهای رهبری، اطاعت از او و جهاد و مبارزه در راه آرمانهای رهبر است.
وی گفت: سومین رکن کمال انقلاب ما پایبندی به شریعت است که مجموعه ای از بایدها و نبایدها، حلالها و حرامها و خوبها و بدها است. تاکنون هیچ انقلابی به جز انقلابهای توحیدی به اندازه انقلاب ایران مورد دشمنی و تهدید قرا نگرفته است.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور/انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.