سید جواد حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که دل در گرو حفظ و استقلال کشور دارند باید در جهت وحدت و انسجام بکوشند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه حضور انسجام بخش ملت ایران و پشتیبانی آنان از آرمانهای امام راحل است.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سه مولفه و عنصر اصلی داشت اظهار کرد: باورهای مردم به مکتب دینی، رهبری و حضور مردم و انسجام ملی این سه مولفه مهم بود.
وی گفت: عنصر و مولفه به وجود آورنده هر انقلاب، عامل بقا و پایداری آن نیز هست بنابراین هر سه مولفه در کنار هم ماندگاری انقلاب را رقم خواهد زد.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: از جمله صحنه ها و میادینی که حضور مردم و پشتیبانی آنان از انقلاب اسلامی را نشان می دهد، راهپیمایی 22 بهمن به عنوان گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه امسال انقلاب اسلامی وارد چهلمین سال خود می شود اظهار کرد: از ویژگی های انقلاب اسلامی فراگیری آن است به این معنا که حضور و مشارکت همه اقشار و گروه های مردمی در روند به بار نشستن انقلاب را شاهد بودیم.
وی گفت: حضور اقشار و گروه های مختلف مردم شهری و روستایی شکوفایی انقلاب را رقم زد و امروز تکرار این حضور موجب تداوم و بقای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب می شود.
حسینی با بیان اینکه هر سال حضور و مشارکت مردم در عرصه هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال قبل پررنگ تر و مقتدرانه می شود، افزود: نفی سلطه، استقلال و آزادی از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است که به خوبی در جمهوری اسلامی شاهد تجمیع این اصول هستیم.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.