به گزارش ایرنا، از این تعداد 11 طرح با هزینه 12 میلیارد و 743 میلیون ریال در شهرستان گناباد، هفت طرح با هزینه 22 میلیارد و 450 میلیون ریال در خواف و یک طرح با صرف 600 میلیون ریال هزینه در بجستان به ثمر نشست.
طرحهای گناباد شامل 9 طرح کشاورزی لوله گذاری انتقال آب و مرغداری به ظرفیت 50 هزار قطعه ، گلخانه سبزی و صیفیجات و آلوئه ورا به سطح دو هزار و 300 مترمربع بود که در بخش کاخک به بهره برداری رسید.
بهره برداری از گلزار شهدای روستای روچی بخش کاخک و افتتاح سالن فرهنگی و ورزشی هلال احمر به وسعت 16 هزار مترمربع و 740 مترمربع زیربنا دیگر طرحهای دهه فجر در گناباد بود.

* خواف
همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر بهره برداری از هفت طرح شامل بهسازی شبکه آب شرب روستاهای مهرآباد و بنی آباد، افتتاح خط انتقال برق و طرحهای آبیاری کم فشار بخش جلگه زوزن، بخش مطالعه کودک کتابخانه شهر قاسم آباد، مقاومسازی بنیاد مسکن و آسفالت معابر و مکان اسکان پزشک شهر قاسم آباد در خواف به بهره برداری رسید.

* بجستان
ساختمان دهیاری روستای حسین آباد به متراژ 75 مترمربع و هزینه 600 میلیون ریال روز سه شنبه در بجستان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی ساختمان بقعه سیداسماعیل در زمینی به وسعت هزار و 300 متر و زیربنای 900 مترمربع آغاز شد.
شهرستانهای خواف، بجستان و گناباد در مجموع با جمعیت 270 هزار نفر به ترتیب در فاصله 267، 278 و 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.